20 iunie 2006

Dileme bubulinare

Bubulina mea e cam lenesa. Nu va imaginati, va rog, ca spala, calca, matura si gateste zilnic. Praful e de-un deget, cosul e doldora de rufe (de fapt le-a venit astazi randul :P), pentru haleala mai mereu se intampla sa nu am toate ingredientele necesare. De exemplu azi as manca mazare si nu am marar, dar putea zuza de mine sa cumpere ieri o data cu mazarea. Probabil ca imi voi misca totusi fundul pana in oras, fiindca tot trebuie sa-mi iau manualul comandat ieri.
Intre timp da-i si cauta retete cu mazare, desi nu imi doresc decat o simpla mancarica. De altfel de fiecare data cand vreau in sfarsit sa gatesc ceva mi-e foame. Cand mi-e foame deschid zeci de retete online (cu sau fara poze) si printez intr-o veselie. Astazi a fost una din zilele alea. De-abia ma pot abtine sa mai cumpar si reviste de profil.