23 iunie 2006

Job ingrat

Ceea ce nu mi-as dori niciodata sa faca parte din jobul meu este sa bat din usa in usa. Nici cu sarsanaua plina ca sa vand ceva, nici sa recrutez forte ajutatoare (adica surse banesti) in nu stiu ce organizatie nonguvernamentala, nici sa fac superoferte la nu stiu ce linie telefonica. Activitatile de tip MLM ma lasa rece. S-a bagat una o data in sufletul meu de nu am mai putut scapa de ea. Dar daca a vazut ca nu obtine nimic de la mine, m-a lasat in pace. Nu as avea rabdare sa umblu sa "vand gogosi" altora si basta. Nu am calitatea de a convinge fortat. Nu imi place! Mi se pare cel mai ingrat si cersetor tip de job posibil.


Later edit: Mi-am adus aminte subit de asta in momentul in care m-am trezit la usa cu un reprezentant Johanniter (nu e primul) care nu stiu cum ar fi incercat sa ma imbarlige daca nu reactionam posaca si dezorientata spunandu-i ca nu stau bine cu germana si ca nu ne putem intelege. Am incercat sa ma pun in locul lui. Mi-a fost cam mila de el. Dar nici nu voiam sa-l las sa ma convinga, cunoscand deja (oarecum) povestea si nepermitandu-mi financiar sa-l ajut.