17 iunie 2006

Lucruri

* Nu stiu daca e neseriozitate sau asa trebuie sa functioneze lucrurile in ceea ce ma priveste, dar astazi a sosit in sfarsit scrisoarea - datata 6. 12. 2005 (???) - in care mi se spune ca din data de 12 iunie anul curent (2006) a inceput (deja?) un curs de germana la care ar trebui sa ma prezint lunea, miercurea si joia si mi se recomanda sa cumpar manualul x si sa achit suma de 100 de euro (pentru primul calup de 100 de ore de curs) in contul y. Nu pot sa pricep de ce nu am fost anuntata mai devreme ca sa stiu sa ma duc de la prima lectie si sa-mi achizitionez si manualul.
* M-am trezit cam cu fata in jos. L-am visat iarasi. Inalt, brunet, frumos si al meu. De fiecare data altul. M-am adancit in amintiri. Sunt feţe pe care nu as mai vrea sa le vad. Nici macar in poze. Am defilat cu ele, au defilat si ele cu mine, asa sarantoaca si neinspirata cum eram. Ciudat, dar acum ma simt jenata.
* Si ca sa nu uit cum isi baga dracu posteriorul, uite cum vrea sa ma scoata astazi din sarite un fost amant (exagerez, mai degraba un virtual-real considerat candva iubit) frustrat, nehotarat si impotent si dupa care am oftat degeaba o vara intreaga si care a continuat sa ma terorizeze si in anul urmator. Au trecut doi ani de cand sade pe ignore list si inca il zgarma. Asa ca imi cauta nod in papura. El e cel mai tare din parcare. El tine cu tot dinadinsul (desi nu recunoaste) sa demonstreze cat de mare este bagajul lui cultural fata de cat de prosti sunt cei cu care interactioneaza. Si daca nu am dreptate in ceea ce priveste textul respectiv as ruga pe cineva mai priceput si mai putin subiectiv sa-mi lase cateva sfaturi constructive. Desigur ca imediat as fi putut sa-i raspund (deci sa-i dau apa la moara) si sa-l jignesc in subsolul propriului text, ceea ce ar fi fost o miscare gresita (adica as fi creat singura circ), asa ca prefer sa-l ignor in continuare.
* Ma bate iarasi gandul sa plec de tot de pe acest site, adica inclusiv sa-mi retrag textele si sa raman pe furnicute unde este mai multa liniste.
* Astazi cred ca stau pe pragul nebuniei. Dar nu pot explica de ce.