20 iunie 2006

Muzici

Posturile de radio care se respecta vor prezenta mereu in emisiunile lor tot felul de piese deosebite cu interpreti de care de-abia daca am auzit vreodata in viata mea. What a cool job sa ai datoria sa scormonesti magazinele de muzici cat mai diverse si mai bune, nu pe banii tai, si sa le pui cat mai colorat in playlist. Uite asa, cu tipi din-astia care mai mereu isi tin emisiunile pe la miezul noptii, mai descoperi o piesa, un nume, uite-asa google mai scoate de prin ungherele sale cate o paginuta, uite asa innebunesc eu ca nu imi permit financiar sa-mi achizitionez legal TOATE piesele care imi plac. Pe de alta parte as ajunge (de fapt am cam ajuns) sa am zeci de mii de piese si sa am ocazia sa le ascult abia o data pe an pe fiecare in parte.
Dar hai sa las aici cateva linkuri catre niste bunatati care zac oarecum pe lista mea de asteptare.

Au Revoir Simone - 3 fatuce din New York si sintetizatoarele lor. Site-ul lor oficial ofera si 2 mp3-uri gratuit ca sample.

A Beautiful Place - creeaza, de multa vreme chiar, ambient electronic si destul de inspirat.

Apoptygma Berzerk - roots music, cam stilul ce se poarta printre altele in 2006, din pacate mie personal mi-e peste mana sa-l descriu.

Si fiindca m-a ajutat cineva (multumesc, stii tu) sa fac rost de ea astazi, pun aici curiosilor si piesa de care m-am indragostit eu de la radio.

Love to blame


Powered by Castpost

(daca nu merge, scuze, dar e a doua oara cand il uploadez)