13 iunie 2006

Proteze pentru batranii campionatului

Nu am sa ma lungesc prea tare. De cand a inceput CM de fotbal nu am urmarit absolut nici-un meci cap-coada, chiar daca imi urla tv-ul in fiecare seara. In seara asta am surprins cateva secvente din Franta-Elvetia. Cu un rezultat atat de neutru si niste jucatori atat de batrani (unii dintre ei) nici ca se putea un meci mai plictisitor. Mai multe accidentari (mai mult sau mai putin grave), mai putina tensiune la poarta etc. Poate sunt subiectiva. Dar intereseaza pe cineva? Cred ca nu. Asa cum nu ma intereseaza nici pe mine ca italienii au castigat aseara contra Ghanei de au iesit conationalii lor pe strazile Germaniei la taraboi. Cam, prematur, nu? Sau discreditez echipa adversa fara stiu ce poate (nici meciul asta nu l-am vazut). De altfel si nemtii au iesit dupa primul meci. Eu as mai astepta sa se ajunga in sferturi macar.
Pana atunci sta ditamai steagul frumos arborat la geam. Si de-a-ndoaselea, dupa cum a remarcat D ceva mai tarzior... De fapt cel mai bun motiv de iesit este vremea buna care ne insoteste de cateva zile si care face anturiilor mele sa le rasara flori noi.