11 iulie 2006

Chestii trestii

Intrucat in ultima vreme nu prea mai fac mare lucru am sa las posteritatii cateva banalitati cu care as vrea sa umplu aceasta pagina inflorata si arsa cu lumanarea pe margini:

* in familie sau, ma rog, in randul cunoscutilor lumea se marita, lumea face copii, asa ca am "spart pusculita" si am cumparat cele mai scumpe si mai frumoase felicitari pe care le-am putut gasi in acest orasel si le-am trimis voluminoase (asa erau ele din fabricatie, ce?...), cantarite si cu urarile de rigoare.
* in acest we nu am iesit deloc din casa, nu neaparat ca nu am fi avut unde sa mergem, ci poate pentru ca ne-am obisnuit singurei si lenesi; de altfel, chiar am observat ca personal, desi tind spre socializare cu familia si altii, compania acestora ma oboseste cat de curand, din aceeasi explicatie: ne-am obisnuit solitari, cum e cam toata lumea pe-aici, evident, niste solitari mai domestici, asa, fiecare cu gradina lui, cu gratarul lui, cu purcelul lui, cu usile mereu inchise, cu un zambet complezent in intampinarea vecinului, cu ceva de reclamat in particular administratorului samd...
* am avut (si posibil sa mai am) niste probleme tehnice cu computerul; multumesc lui Radu ca mi-a recomandat, zuza de mine, un antivirus cu care am descoperit o intreaga si foarte diversa gradina zoologica ce-si facea de cap nestingherita printre matzele cutiei cu ventilator.
* si nu in ultimul rand, uite-asa imi face mie placere sa iti arat si tie unele dintre descoperirile mele minunate in materie de muzica (multumita blogurilor muzicale generoase peste care am dat dintr-un link intr-altul si prin care am sa mai scormonesc).

Sooo, here they are...

Sufjan Stevens - The Lord God Bird


Powered by Castpost

The Elected - Sun, Sun, Sun


Powered by Castpost

Bishop Allen - The Same Fire


Powered by Castpost

Nelly Furtado (Feat Chris Martin) - All Good Things Must Come To An End


Powered by Castpost

Am sa mai adaug ca pe Nelly Furtado am auzit-o intr-o noapte la radio cu aceasta piesa (cred ca tocmai se lansase) si era atat de incet volumul ca nu mi-am dat seama ca este ea. Verificarea de a doua zi a playlistului nu a reusit sa ma convinga pana in momentul in care am dat de piesa in sine cu acest titlu. Acum se confirma. :)