27 iulie 2006

Matinala

Azi noapte m-am intins goala in pat ca sa scap de caldura. Toate geamurile in casa erau deschise. Pe la vreo 4. 30 - 5.00 m-a trezit un frig (nu existential) care nu m-a mai lasat sa adorm la loc. Nici grijile nu m-au mai lasat. Am dormit foarte putin. Iar acum e prima oara dupa mult timp cand deschid computerul atat de devreme. Nu vreau decat sa spun ca azi mergem sa-i pescuim pe ai mei de la aeroport, tocmai de la Frankfurt. Deh, asa au fost biletele mai avantajoase si nu, benzina nu compenseaza contravaloarea acestei distante. Nu prea-mi place mie, fiindca sunt comoda din fire, dar nu am avut de ales. Babacutii zboara astazi pentru prima oara. Urmeaza sa-i plimbam pe ici pe colo, diverse vizite si alte activitati. Probabil voi aparea mai rar pe net in aceasta perioada. Voi vedea... Sooo, bis bald!