22 august 2006

Ultimul episod

Declaram candva sus si tare ca ma opresc si nu mai fac nimic. Dintr-o indulgenta (nu comoditate) care ma caracterizeaza uneori cand e vorba de anumite persoane presupuse a-mi fi fost apropiate candva, l-am pastrat totusi in friends list. Desigur ca de-atunci nu i-am mai vorbit absolut deloc. Am renuntat sa-i mai citesc blog-ul. Ba chiar l-am si scos din blogroll. De cateva zile ma tot "manca" pe undeva sa mai incerc totusi o data si sa-l intreb ceva. Desigur ca nu mi-a raspuns (cine stie, probabil m-a trecut pe ignore list, desi nu meritam fiindca din punctul meu de vedere nu cred ca l-am stresat niciodata), iar dupa vreo 10 minute a iesit. Asa ca... ramas bun, draga S! te-am sters din lista, nu mai existi si ce usurare!!! Pietrele raman, apa trece.

PS - Cred si eu ca acum chiar nu-mi mai vorbeste dupa ce am indraznit sa-l acuz de lasitate...