08 septembrie 2006

(auto)sugestii

Scenariul ar fi cam asa...

Ziua 1 - Seara -
Tii ce oboseala m-a cuprins. Aoleu ce tarziu eee!!! Maine ma trezesc devreme. Iiih, si n-am nici-un chef sa merg la scoalaaa...

Ziua 2 - Dimineata devreme -

Bhaaa, nici nu s-a luminat de ziua. Maaama, 5? As mai dormi un pic. Da' ce crezi, ca mai pot? Hai, naiba, sa ma ridic.
Urmeaza o plimbare prin toata casa de cateva zeci de minute bune.
Daca e cazul, uneori te intorci in casa fiindca ti-ai uitat nu stiu ce...

Ziua 2 - Dupa-amiaza -
Hai sa ma intind un pic. Ce naspa, nici n-am putut sa ma concentrez de oboseala... Ahhh, de-abia ce atipisem. Ti-e foame? Da, mi-e cam foame...

Ziua 2 - Seara -
Nu mai rezist, trebuie sa adorm mai devreme azi. Urmeaza sporovaiala de rigoare de dinainte de adormire. Chestii importante...

Ziua 3 - Dimineata devreme -
Baga-mi-as... Iar nu s-a luminat!! Waaa, ora 5!!! Sunt topit...

Ziua 3 - Seara -
'Aide draga si tu... A fost luna plina, de-aia n-ai putut sa dormi. Si eu am adormit foarte greu

Ziua 4 - Dimineata -
Suna ceasul.
Unde e telecomanda? De la radio se-aud stirile despre vreme si trafic. Un pupic pe frunte si se inchide usa.

Ziua 4 - Seara -
Aaa nuuu, e tarziu, ar cam trebui sa dormim. Pregateste patul. Haide maaa, mai stai mult? Nu pot sa adorm. Sunt teribil de obosit. Bine, ma, hai...

Ziua 5 - Dimineata -
Waaaaa, iar e ora ciiinci!!!... $%&/(==?(&&$§§&&/(

Peste o saptamana
Haide ma, iar stai pana tarziu?
Urmeaza scenarii intr-un ritm asemanator.