05 decembrie 2006

Aoleu, vine mos Nicolae

Na ca Zaza mi-o dete mai departe si io nu prea stiu ce sa-mi doresc de mos Nicolae. Prima oara cand am auzit de el, m-am pricopsit cu un telefon din-ala bazaitor cu cheitza pe care mi l-a sutit frati-miu si pe care nu l-am mai putut recupera decat a doua zi cand era facut gata praf. A, ba nu, mint. Cu un an sau doi inainte ma pedepsise mosu' ca nu-mi curatasem cizmele, asa ca nu m-am ales decat cu un caiet de mate in care trebuia sa exersez patratele de care-mi batusem joc la gradinita. Acum, cand ma gandesc ca pe-aici deja se pregatesc nemtzoteii cu mic cu mare de Craciun, ca isi decoreaza, isi cumpara brazi si mananca dulciuri de sezon, parca sarbatorile se pierd in toate zilele astea de pana atunci. Nu stiu decat ca soacra-mea mi-a pregatit o tigaie pe care mi-o doream din nu stiu ce prospect. Ba chiar am primit de la ei si cadoul de Craciun, ca deh, nu mai puteau sa suporte amanare, plus ca nu mai suntem pe-aci in ziua cu pricina. I-am pregatit si eu un borcan cu gem de gutui facut de mine. Sigur trebuie sa ma mai gandesc si la altceva. Sincer, imi doresc sa mi se implineasca o dorinta pe care nu pot s-o dezvalui aici. Eventual mi-ar putea lasa o nuielusa, ca nu prea sunt cuminte. Daca mai insist mult, D o sa ramana fara urechi. ;))
Mai departe, imi doresc ca mosu' sa ajunga si pe la Puckulina, si pe la Alma, pe la Suzi si pe la Vio.