17 ianuarie 2007

Nici-un titlu

ploua plange pentru mine great lake swimmers pe repeat as vrea sa plec mirosul lui impregnat pe maini rimelul uscat pe obraji parul ud sarutul lui sarutul meu l-am pacalit o data mirosul meu innebunitor il opreste din imbratisare e tarziu dar lasa stiu ce-i spun nu nu stiu uite asta sunt eu asta esti tu asta e apusul nostru de soare il vezi ich liebe d... ploua vreau sa plec mi-e frica nu stiu ce sa fac ich habe dich so sehr vermisst si o barcuta de hartie cu doua cifre lipsa oare ce face acum noaptea nu mai dormi dar te rog mainile lui unde ne-am duce am sa te intreb cum plec eu ce spun cine ma cearta mai bine ar fi daca s-ar termina tot in acest moment tot ce are legatura cu mine doar cu o inchidere de ochi fiindca sunt lasa cred ca te ... te ... si nu mai stiu ... cum ies din aceasta dilema nemaiuitandu-ma inapoi pot nu pot ce ma fac