07 noiembrie 2007

"Du bist weiter!"

Also (mor după cuvântul ăsta, deşi în română mă calcă pe nervi abuzul de propoziţii conclusive fără să fie cazul): mi s-a oferit un job part time. La una din filialele aceluiaşi magazin. Ceva mai bine plătit. Dacă vor pierde nu ştiu ce proces care li s-a intentat de curând, poate am şanse chiar la mai mult. Voi avea sporadic şi câteva atribuţii organizatorice în caz de suplinire. La clasa mea de impozite înseamnă să plătesc o groază de taxe, dar cel puţin încep să îmi asigur o pensioară, voi avea dreptul la asigurări sociale şi la concediu plătit. Şi poate am şansa să vin la mine în oraş, ca să scutesc drumuri şi abonamente (era să zic RATB) de tren/autobuz. D mi-a dat undă verde. Deocamdată mai am puţină treabă aici unde sunt. Magazinul se deschide sâmbătă. În cea mai mare parte a fost amenajat. Cineva se va îmbrăca în mascotă şi va umbla pe străzi pentru reclamă. Mâine se pare că vine cineva (trebuia astăzi, dar s-a îmbolnăvit, aşa că am liber :D) să ne înveţe să lucrăm cu casa. Am aşa un fel de lehamite în mine..., dar asta e senzaţia jumătăţii ăleia care vrea să frece menta în continuare pe-acasă. Aşa căăă... bâşti de-acilea! Împac şi capra şi varza. Adică aduc şi neşte bani în casă (poate reuşim să cumpărăm finally şi apartamentul vecin) şi am grijă şi de băiat să nu "moară" de foame. :P :D