29 aprilie 2008

Vinerea trecută

Am fugit de-acasă. Şi anume la vecinii noştri (bulgari era să le zic) olandezi. E sezonul în floare. La propriu. Ne-am dus la grădinile Keukenhof. Vremea însorită a spart conducta cu turişti. Toţi cu (digi)camere. Şi noi printre ei. Plus o groază de persoane cu handicap. Lăsând la o parte frumuseţea florilor şi aranjamentelor, a grădinii, a obiectelor decorative, n-am scăpat de magazinele de kitsch, de preţuri un pic cam piperate la waffeln sau bulbi. Şi fiindcă marea era aproape am dat o fugă şi până la Scheveningen (în Den Haag).
Astea-s toate morile de vânt pe care le-am "prins" din maşină (bineînţeles că l-am înnebunit pe D, dar dacă am aparat bun, de ce nu? :P).











În grădini am dat printre altele şi de un păun seducător.

























Mamaie şi tataie, aşa arată câmpurile lor de "pepeni"!





Poţi să-ţi imaginezi că dincolo de clădirile astea "birocratice" se află o plajă?





Pe-ăsta l-am alergat eu..



ca să-l pozez aşa:






Pentru amărâtele astea mi-am băşicat eu palmele astă toamnă. Ciugulite de ploaie, melci şi alţi indivizi monstruoşi, frumoasele mele narcise (alea din dreapta), dar mai ales lalele. În mijloc neînflorite ar fi trebuit să fie alea negre.



În schimb îmi înfloreşte pentru prima oară liliacul. :D

P.S. - A doua zi după plimbărică (pentru care am bătut 300 km) am stat 11 ore la munci.
Ieri m-am luptat cu o grevă de ficat. De azi mă lecuiesc, dacă nu mă mai apucă lăcomia. :P