23 septembrie 2008

Complimente de la un chinez singur

Stăteam pe lângă casă, puneam haine pe umeraş (ocupaţia mea favorită în magazin), iar şefa se învârtea cu diverse mărunţişuri prin zonă. În acest răstimp intră un chinez râzând de unul singur. Ne-am uitat una la alta un pic uimite, lăsându-l să treacă pe lângă noi. După un timp se întoarce la fel de zâmbăreţ cu o pătură care costa mai mult decât şi-a imaginat. În timp ce mă pregăteam să scanez pătura care nu trebuia, îmi oferă un pliant din teancul pe care-l căra cu el. Făcea reclamă la lecţii cu probe gratuite de Tai Chi şi altele asemănătoare. Mi-am explicat instant de ce era binedispus chinezul. Stătea bine cu energiile. I-am spus omului că posibil pătura aceea nu era ceea ce voia să cumpere. După ce s-a întors cu o alta pe care am încasat-o, a început să rânjească la mine spunând că nu a mai văzut niciodată "so eine nette Frau" (nett înseamnă mai mult "amabil", dar el cred că s-a gândit la altceva, prea era entuziasmat) la care i-am răspuns cu falsă modestie că nu sunt singura femeie amabilă (drăguţă) pe lume. Chinezul cred că îşi doreşte ceva greu accesibil. Poate va avea noroc.
Din superstiţie (am unele sechele) marţea port roşu. Tot cu roşu am purtat azi o pereche de bichini. Aşa că n-am plecat cu dureri de cap. Cum am intuit, chinezul deborda de energie pozitivă. :D