30 noiembrie 2008

Leapşă cu cărţi

Neoficial de la to-morrow, care a primit de la urmuz: Ce cărţi aţi dăruit? Ce cărţi aţi dărui? Ce cărţi aţi primit?

Dacă stau să mă gândesc bine, am avut prea puţine ocazii să dăruiesc cărţi. Sau poate nici măcar persoanele potrivite. Dar îmi amintesc de "Parfumul" lui Süskind, "Pădurea norvegiană" a lui Murakami, de "Die Chronik Bayerns", un album uriaş cu poze şi bine informat pe care i l-am dăruit socrului meu, şi de "Umbra vântului" de Carlos-Ruiz Zafon, nu înainte de-a o citi, care a ajuns la un aventurier de fotoliu cum s-a autodenumit respectivul.

Aş dărui ultimele două cărţi cărora le-am închis paginile de curând, fiindcă sunt excelente: "Tihna" lui Attila Bartis şi "L-am servit pe regele Angliei" de Bohumil Hrabal.

Am primit ceea ce mi-am dăruit eu mie însămi. Aproape o bibliotecă întreagă.

Îi lepşuiesc pe băieţii de la mine din blogroll.