25 decembrie 2008

LeMeA to Cristina

Crăciunul trebuie să fie musai ziua aia în care, urmare a lăcomiei mele de a cumpăra un munte de ingrediente, să prepar, conform promisiunii, un munte de prăjituri şi să mă enervez că am la nesfârşit un munte de vase de spălat sau că D nu înţelege perfect când îi cer nu ştiu ce obiect, musai ziua aia în care se găseşte nu ştiu ce defect pe la căblăraia din casă, astfel încât să fâşâie radioul, iar tv-ul să n-aibe antenă doar pentru că D a aspirat c-o zi în urmă şi a deconectat un ştecher, musai ziua aia în care (după ce era să-mi dau duhul fără computer şi internet, din raţiuni bubulinăreşti şi muncitoreşti) să cadă reţeaua de o mie de ori şi s-o resuscitez tot de atâtea, musai ziua aia în care să-mi fac urări la nesfârşit cu neamurile prin telefon şi în care să mă laud că mi-e bine.
Crăciunul înseamnă să mănânci una sau maxim două din muntele de prăjituri preparate, fiindcă mai multe oricum nu mai poţi (deşi nici nu te-ai îmbuibat în prealabil), înseamnă să primeşti o sumă generoasă de bani pe post de cadou, bani pe care îi şi plănuieşti deja pentru diverse investiţii utile, înseamnă sporovăială şi plictis şi lehamitea că va veni rapid şi ziua aia lucrătoare în care vin primii nemulţumiţi de cadourile total neinspirate pe care le-au oferit, ca să le schimbe, în care reapar clienţii de zi cu zi, cei cărora timpul de stat acasă li se termină periodic şi trebuie expulzaţi la noi în magazin ca să mai răscolească şi ei umpic până ajung să se mulţumească doar cu o pereche de chiloţi găsită chipurile în lada de 10 cenţi, dar fără preţ pe ei şi întrebând dacă şi ăia tot atât costă. Şi dacă tot dau de un asemenea chilipir cu 5 minute înainte de încheierea programului, de ce să nu se mai uite o dată în ladadezececenţi şi să găsească nişte chiloţi desperecheaţi şi evident tot fără preţ, fiindcă tot atâta trebuie să coste? Crăciunul înseamnă aceleaşi colinde mormăite fals în sânul cald (şi moale) familiei adunate în jurul muntelui de prăjituri coapte cu răbdare şi (fără) tutun.

Ce ne-a adus moşu:


Bonus: o lămpiţă de citit. :D

Prăjiturelele coapte mai alaltăieri:


O porţie de prăjitură cu cireşe şi cu condimente de turtă dulce.

Primul meu cozonac (un pic cam ars la coajă, dar pufos şi bun la gust)

Aici ar mai fi trebuit să intre tortul de brânză cu mere coapte şi cu migdale caramelizate, dar nu a fost chiar gata, aşa că poate mâine. :P

Hai, pa!

PS - ǝʇɹɐdǝp ǝp ןǝɔ 'ǝıʇ ıs ʇıɔıɹǝɟ unıɔɐɹɔ