11 ianuarie 2009

Lună (plină) în gemeni

A fost alaltăieri, acum e în rac, mâine e în leu, răspoimâine în fecioară. Nu m-am ghidat niciodată după fazele lunii. Ştiam doar că la lună plină poţi să te tunzi, iar luna în scădere ajută la slăbit. Nu ştiu ce mi-a venit azi să mă uit pe niscaiva indicaţii astrologice, voiam să văd ce influenţe are luna plină în gemeni asupra zodiilor, dar n-am găsit, nici răbdare n-am avut să caut. Zilele următoare sunt bune de copt pâine, de făcut curăţenie, de aerisit, de spălat, de tuns, de activităţi creative. Tocmai la ţanc. Am 3 zile libere. Pe care le aştept ca pe pâinea caldă. Numai bine, mă apuc de nişte cuiburi de viespe, nu-s pâine, da'-s cu drojdie şi or să-mi iasă, că mi-au ieşit şi chiflele azi-dimineaţă, pe care le-am şi mâncat la micul dejun cu brânzeturi şi cu miere. Poimâine mă tund, am programare. Ce nu merge e tocmai coloana mea de vertebre care (pentru prima oară) înţepeneşte în zona toraco-lombară dintr-un motiv necunoscut, dar bănuibil. Nasol.
Îţi mulţumesc că mă ierţi şi că exişti. Aşa mai simt şi eu că simt şi că exist.


The Cure - To Wish Impossible Things