21 decembrie 2010

Olé

Vine iar Crăciunul. Germania e iar sub zăpezi. Cine nu s-a obişnuit încă din sezonul trecut (landul NRW de exemplu) se confruntă iar cu haos pe străzi. Şi deja a epuizat resursele de sare. Suntem obligaţi să-mpingem prompt zăpada de pe trotuar, ca să nu cadă tanti Frosa, dar până unde? Că avem şi noi munţii noştri. Speriaţii de bombe mi-au amânat examenul de conducere. E prea multă zăpadă. Şi? Fiindcă vine Crăciunul şi n-am terminat ce mi-am propus (de data asta independent de mine), Fahrlehrer Junior (şi Şef de curând) vinde maşina şi mă trimite la altă şcoală. Mă întreb cum arată pacea aia în suflete după ce ai bifat toată lista de cârnaţi, caltaboşi & comp. aferentă meniului special de sărbători. Voi pe ce lume trăiţi? Noi vrem să luăm totuşi un brăduţ. Începe era Crăciunurilor cu şi pentru copii. ;;)