27 septembrie 2006

Famelie mare

Daca m-am ingrijorat vreodata de ce unii ma cauta atat de rar pe messenger, acum nu mai am motive. De cateva zile m-am regasit cu un verisor de gradul 2 pe care nu l-am vazut decat o singura data in viata mea pe vremea cand era cu mucii la nas. Daca m-as apuca intr-o zi sa contabilizez cat de departe imi e raspandit sangele, cred ca m-ar prinde seara. Dar cred ca o sa fac o data o lista, inutila de altfel, din care vor lipsi cu certitudine nume, fiindca apartin unor oameni pe care nu-i cunosc, dar de care intamplator stiu ca exista.
Asa, si ziceam de verisorul cu pricina. Maica-sa e vara cu tata, iar mamele lor, adica bunicile noastre, sunt surori.
Intamplarea a facut ca el si cu fratele sau (pe care l-am intalnit de mai multe ori) sa treaca pe la ai mei prin Bucuresti. Asa ca nu mult i-a trebuit sa faca rost de ID-ul meu de messenger si sa ma contacteze imediat ce a ajuns inapoi acasa si a avut acces la net.
L (un nume ciudat) este foarte interesat de mine, ma saluta in fiecare seara si ma intreaba ce fac, ma tine de vorba (cam fara limita) si motiveaza ca sunt persoana importanta pentru el (sunt vara-sa). Si ma tot chinui sa-l conving (mai indirect asa) sa nu exagereze, sa-i dau buna educatie peste cap si sa-l fac sa nu ma mai salute ca n-are rost, ca e pierdere de timp, ca eu rareori salut (etc), iar el gaseste motivatii destul de responsabile pentru un pusti de 17 ani. Ma intreb daca tot asa vorbeste si cu celelalte 800 si de contacte (da, atatea are :-o) din lista lui de prieteni. In orice caz, pare a fi un entuziast colectionar de ID-uri. Mi l-a cerut si pe-al maica-mii. :D
De ieri sunt si in lista unui alt verisor (cu L si cu mine) care din fericire (!?) nu m-a salutat pana acum. Un alt pusti pe care (iarasi) nu l-am vazut decat la propriul lui botez, iar pe al carui frate mai mic nu-l cunosc deloc. :)))

Pe de alta parte din harnicia mea de ieri m-am ales cu dureri de spate si cu febra musculara la gamba dreapta. Stiu si de unde, dar nu spun ca nu prea stiu cum... aaa, adica m-am "gimnasticit" asimetric tot stergand la un geam.