30 decembrie 2006

Mai e o zi pana la sfarsitul anului

Anul acesta cred ca se va sfarsi intr-un mod banal. Nu stiu ce-i mai entuziasmeaza pe unii petrecerile de revelion cand sunt mereu aceleasi. Poate daca as ajunge intr-un club in care sa dansez toata noaptea salsa si alte dansuri de genul asta si sa ma invarte cineva incat sa nu mai stiu de mine... Sa nu mai stiu cand a trecut timpul, sa se faca dimineata si sa ma retrag spre casa pasind prin zapada proaspat cernuta si prin linistea de dupa nebunie.
Urmeaza acum o noua petrecere la cabana plapumioara.

Anul trecut pe vremea asta imi propuneam pentru anul asta:

1. sa imi fac programare la un doctor (stiu eu de care)
2. sa ma duc la dentist
3. sa ma duc la autoritatea pentru fortele de munca
4. sa iau germana mai in serios, ba chiar sa ma inscriu la un curs interactiv

5. sa citesc mult mai mult decat pana acum
6. sa ma orientez mai mult spre revistele (online) de cultura
7. sa merg mai des la teatru (deocamdata macar liric)
8. sa o vizitez pe vara-mea la Roma
9. sa mai ajung - cel tarziu de Pasti - si in Romania
10. sa-mi fac achizitie de panze mai mari si culori si sa creez panze pe care le-as putea comercializa pe ebay
11. sa fac ORDINE, CURATENIE si SPATIU in pivnita
12. sa-mi pun perdele si jaluzele la geam
13. sa-mi repar raftul din dulap
14. (nu depinde chiar de mine) sa termine D puzzle-ul ala urias, monoton si plictisitor de pe masa din bucatarie (sper sa nu prinda anul)

Daca ar fi sa fac un calcul din toate astea ar rezulta cam asa:

Anul asta m-am indragostit de doua ori, am facut un curs de germana, am fost la doctor, am ajuns in Ro, am pictat, dar n-am vandut, am pus perdele, dar jaluzele nu, in pivnita tot n-am facut curatenie, la fortele de munca n-am fost, raftul din dulap nu l-am reparat, puzzle-ul a fost terminat, reviste de cultura n-am citit, carti am citit, dar cam putine, la Roma n-am ajuns.
Anul viitor vreau sa slabesc.

Si da, sa nu uit sa-mi urez si sa-ti urez si tie, cititorule, einen guten Rutsch in 2007! (adica sa-ti fie alunecarea usoara!)

Hai ca am facut(-)o varza...