07 ianuarie 2009
Psihologia clientului (de la Kik) - Clientul "n-am ce face"
Clientul "n-am ce face" este cel care se plictiseşte cam mult acasă. În general locuieşte în vecinătate. Fără prea multe surse de entertainment la dispoziţie, el ne face frecvent câte o vizită, eventual ori foarte matinal, ori cu (foarte) puţin înainte de închidere (inclusiv sâmbăta), şi îşi face de lucru în magazin. De cele mai multe ori el are foarte mult timp liber, aşa că nu se grăbeşte. Studiază fiecare suport de haine în parte, fiecare masă, ocupă cabina de probă cu "orele", probează diverse haine, caută cusururi la lucrurile de care ar fi interesat, dă o sumedenie de ture. Este unul dintre clienţii care găsesc cele mai negăsibile lucruri, fiindcă are timp să scormonească, ceea ce nu înseamnă că timpul îi ajunge şi pentru ştergerea urmelor deranjului lui. Clienţii "n-am ce face" ori caută ore întregi, ori vin scurt şi se îndreaptă direct spre lăzile cu chilipiruri. În orice caz, ei ori nu cumpără mare lucru, ori umplu căruţul, dar nu au cine ştie ce de plătit. În această categorie intră în mare parte casnicele, pensionarele şi copiii, iar printre ei foarte mulţi Ausländeri.