07 iulie 2006

Capodoperele mele







Iar este ziua cuiva din familie. Invitatia a venit cam tarzior, insa din principiu am stiut ce dar am sa pregatesc. Asa ca ieri am creat iarasi niste capodopere. Initial voiam sa fac niste tablouri miniaturale pentru casele ei de papusi (si alea o adevarata arta si munca multa pe deasupra), insa nu am putut face rost de niste panze mai mici de 10/10 cm. Asa ca m-am gandit sa creez o noua serie de 3. Astazi le-am scanat si ceea ce afisez aici este rezultatul unei treceri usoare prin doua filtre (dauber si negativ).
Si uite-asa, rezultatul photoshop-uirii este mai frumos decat "capodoperele" insele. Uneori am senzatia ca pictura nu inseamna numai trei culori imprastiate acolo la noroc pe o panza, ci, de fapt, foarte multa rabdare si inspiratie, uneltele potrivite si mai ales ceva tehnica, pe care eu nu o am. Si degeaba experimentez la nesfarsit daca nu incerc sa si invat in prealabil ceva (eventual intr-un mediu organizat) care sa-mi dirijeze "discursul" pictural. Va veni el, poate, si momentul acela...