08 iulie 2006

Te-am prins, vrajitoareo!

In unele orase din Germania este interzis hranitul porumbeilor. S-a constatat ca aceste pasari sunt purtatoarele unor germeni patogeni (adica aducatori de boala) si ca ar fi cu atat mai bine cu cat acestea ar disparea mai repede din zona. Nu sunt neaparat prinsi, omorati si eventual pusi la frigare, dar cel putin ii extermina prin infometare. Ceea ce nu se va intampla niciodata!
Ieri ma plimbam in pas vioi prin centrul orasului Wuppertal. Mai cascam ochii prin cate-o ladita de superoferte sau printr-o vitrina si mergeam mai departe. Instantaneu mi-au cazut ochii asupra pumnului inchis al unei femei din care scapata pe furis bobite de grau. Trecand pe langa ea am intors privirea catre pasarile proaspat servite si ridicand-o am dat de o figura ce se uita la mine cumva perplexa (posibil speriata de ideea de a fi fost observata) pe care am incercat s-o linistesc (ma indepartasem deja de ea) - nu stiu daca am si reusit - punandu-mi complice degetul pe buze.