22 august 2006

Diverse amestecate

Ce mai fac eu in ultima vreme...

* la indemnul cuiva drag mi-am deschis un blog in germana, am facut cunostinta cu meniurile de pe-acolo, m-am incolacit in ele, le-am dat de capat, dar am probleme cu layout-ul, adica nici Firefox, nici IE nu vor nici de-ale naibii sa-mi arate varianta pe care am salvat-o (daca IE mai tuseste din cand in cand, Firefox e in greva).
* la indemnul aceleasi persoane dragi ar trebui sa ma apuc de citit carticele in germana, dar sunt foarte lenesa (de fapt nepromptitudinea mea in acest sens se datoreste faptului ca nu obisnuiesc sa citesc pe monitor decat texte foarte scurte, chiar daca as putea, desigur, sa-mi impun un program zilnic si pe capitole).
* colectez posta vecinilor care nu sunt acasa.
* le-am facut cunostinta unor neamuri nemtzesti si entuziaste cu un soft de messenger dupa ce le povestisem in prealabil cum poti vorbi cat de mult vrei si pe gratis (acolo unde e cazul) prin intermediul internetului si te poti si vedea (daca ai webcam).
* ori peretii casei noastre au urechi, ori a gemut prea tare cuplul de deasupra (de fapt si una si alta).
* suport temperaturi si ploi de toamna.