16 iulie 2007

Da sau ba

Unele chestii merg, altele nu, iar alea nu trebuie forţate. De pe listă se taie singure următoarele:

* orice întâlnire cu fostul profesor de germană, căruia i-am trimis o vedere din Hermannstadt (Sibiu) şi care n-a sinchisit să dea vreun semn. Abia când l-am contactat (via email) cu intenţia să trec pe la el pe la şcoală la o cafea mi-a trimis orele la care poate fi găsit, dar fără vreun detaliu concret. Un fel de "vii când vrei, mi-e complet egal", numai că omul are lecţii la orele alea, ceea ce pentru mine înseamnă "mai bine vezi-ţi de ale tale". Şi nu e aiurea senzaţia mea, fiindcă există cel puţin o dată când mi-a fost dat să aflu că nu-i place să fie contactat de foşti elevi pe care-i uită o dată cu sfârşitul ultimei lecţii. Mi se pare cumva normal, oamenii (unii) sunt agasanţi.
* orice speranţă să-mi pot practica meseria. Mă apuc de altceva. Studiile mele nu se potrivesc cu cerinţele din zonă. Astăzi am aflat printr-un raţionament rapid că nu mă numesc "Physiotherapeutin", ci "Gymnastiklehrerin". Să vedem, că se lungeşte prea mult treaba.
* orice intenţie de-a afla ce mai face S, care între timp s-a încăpăţânat să dispară de tot, inclusiv (din nou) din my friends list.

Bile albe pentru:
* tortul de cireşe cu mascarpone care se odihneşte astăzi în frigider.
* "Elevul Dima dintr-a VII-a" căreia i-a venit în sfârşit timpul.
* editura care a retipărit de curând această carte, fiindcă îmi pierdusem cumva speranţa de-a o mai găsi.
* ultimul album Travis pe care l-am cumpărat azi.
* reducerea şi chilipirul primit cadou (o brăţară pe care crecă nu ştiu dacă o voi purta vreodată) cu ocazia intrării într-un club de cliente Orsay.


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche