24 iulie 2007

Un oareşce dezinteres

* Iar s-a întors febra Harry Potter. Iar trece pe lângă mine. N-am văzut decât primul film. De cărţi încă nu mă simt atrasă. Nu sunt sigură dacă o să mă molipsesc vreodată.
* Ce-o avea aşa de interesant turul ăsta al Franţei? E plin de dopaţi. Inclusiv nemţi. Credeau că după scandalul recent încheiat le trece. S-au înşelat. ARD şi ZDF s-au retras de la transmisiuni în semn de protest.
* Suprarealismul lui Vian, deşi îmi vine să-l pup, câteodată mă scoate din sărite, mă oboseşte. Are un pic prea mult de "nonsens" sau mi se pare mie? Mă refer la "Iarba roşie" care e toată un complex tablou suprarealist. Îl bate pe Dali imagistic.
* Vecinului de lângă noi, turcul, îi place tare mult să vorbească despre sine. Sâmbătă (când l-a invitat D la o porţie de pui de la grătar) n-am putut să pricep (dar nici nu m-am străduit) nici măcar un sfert din cât a povestit mesenilor. Nu ştiu de ce, dar figura lui îmi inspiră neîncredere, posibil ceva pervers. Aşa că stau departe de el cât pot.

Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche