03 septembrie 2007

Încă mai avem timp

'cause I wonder where you are
and I wonder what you do
are you somewhere feelin' lonely
or there's someone loving you?

Şedeam pe buza balconului sub care se căsca un hău sublim. Ce-ar fi să cad? Să mă las pe spate şi să cad? Nuuu, nu te las eu să cazi. M-ai luat rapid în braţe şi m-ai ridicat de-acolo. Leneveam întinşi pe canapea, noi şi nimeni. Unii, alţii sporovăiau pe-afară. Mai ţii minte cum mă mângâiai pe abdomen? M-ai luat din nou la dans aşa cum o făcuseşi cu o seară înainte şi-mi plăcea. Ţi-am fredonat şi a rămas cântecul. Aşa cum au rămas dansurile noastre, aşa cum au rămas insistenţele tale, aşa cum au rămas sărutul curios în miez de noapte pe-o stradă pustie, genunchii tăi, încreţiturile zâmbetului tău cald, "albastrule" pe post de alint şi entuziasmul meu.


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche