02 decembrie 2008

Lăcomie

Prin scormonelile mele după muzici (nu spun unde, nu e odc, că nu e legal :-> ) mai dau de câte ceva interesant, o adresă de blog pe post de parolă, un copypaste, şi uite-aşa intru într-o junglă nouă. Ah, dacă aş avea eu o sută de ochi să le cercetez pe toate, un milion de terabiţi în care să stochez bunătăţile de-acolo şi mai ales o veşnicie să strâng toate astea şi să le şi ascult.
Am ieşit eu azi din magazin în dup-amiaza ceţoasă. Mă grăbeam să prind un autobuz ce urma să sosească, altfel aş fi ajuns acasă un preţios sfert de oră mai târziu, dar venea o aromă tare îmbietoare de pui la rotisor. Nu ştiu cât de strategic s-a aşezat rulota aia acolo aproape în buza magazinului, dar eu n-am rezistat până n-am luat cu mine un pui întreg în urma căruia probabil că a mirosit întreg autobuzul spre care am alergat ca să pot urca în el.
Acasă am "bobinat" imediat o porţiune din puiul cald, apoi m-am aruncat în punga cu biscuiţi made in Rep Moldova din care am ronţăit reflex cel puţin jumătate în timp ce citeam bloguri restante (la care se adaugă periodic câte unul nou, damn, iar trebuie să fac curăţenie prin reader, deşi dacă ar fi să şterg le-aş şterge tocmai pe-alea actualizate rar sau uitate de tot, deci tot n-aş arunca nimic).
Să vedem ce mai găsesc şi mâine. Avem 3 zile de rabat, coşurile cu bunătăţi pe care le strângem încet, încet pe sub mesele cu marfă (avem voie de două ori pe an) sunt deja supraaglomerate. Până atunci mai e o săptămână cel puţin.
Ieri am fost iar in vechea filială. Voiam să-mi iau rămas bun şi (de fapt mai ales) de la Frau J. Mă ataşasem de ea şi de o parte dintre fete. Asta e. Sfârşitul oricum nu-i aici.