07 martie 2008

Bune şi rele

* I-am zis lui D: zilele astea vine 8 martie; aşa că trebuie să îmi oferi ceva, iar în loc de flori tăiate prefer un cârmâz sau măcar o floare în ghiveci. Şi şi-a adus aminte D că tocmai văzusem într-un prospect o ofertă la tufe de magnolie. Am plecat azi să luăm de haleală, apoi ne-am dus la o florărie (nu unde trebuia) şi n-am găsit. Dar am făcut rost de o altă tufă de care îmi doream, una din-aia cu flori ca nişte gălbenuşuri. Ne-am dus şi la magazinul cu pricina şi am săltat pe lângă magnolie şi o sălcioară plină momentan de mâţişori.

* În magazinul de haleală am întâlnit-o pe fosta mea vecină care a cazut iar şi şi-a rupt piciorul. Naşpa, că s-a chinuit mulţi ani cu un picior mai scurt, s-a operat acum vreo doi ani de câteva ori şi a mers cel puţin unul în cârje. Acum s-a întors iar la ele.

* M-au sunat de la magazin şi mi-au spus că atâta timp cât nu aduc un permis nou de muncă, nu mai pot munci. Acest permis ar trebui să vină o dată cu viza de şedere (permanentă sau măcar din nou temporară) pentru care am făcut cerere acum aproape două luni şi n-am nici-o veste. Aşa că trebuie să fac o vizită specială.

* Tot nici-o veste n-am nici despre nu ştiu ce act de asigurat social pentru care am sunat acum 5 luni la casa de asigurări de sănătate şi am mai sunat o dată acum doo-trei săptămâni, fără rezultat. Deci mai sunt unii şi pe-aici care se câcâie. Spre dezavantajul meu.

* Mâine sunt deci acasă şi mă uit la una din emisiunile mele favorite. :D

* M-am dus printre altele, foarte important de fapt, după drojdie de mucenici şi am uitat s-o cumpăr.