04 iunie 2007

Proiect antichici

Alinuţa s-a distrat. Mi-a zis şi mie sursa. Din păcate pe mine mă dezgustă (conţinutul sursei). Nu sunt în stare să scriu ceva care să sune a chici (kitsch). Aşa că scormonesc într-un caiet vechi pe care (întâmplător sau nu) l-am luat cu mine, caiet la vârsta căruia făceam greu diferenţa între kitsch şi valoare. Asta e...
Sincer, Alina, nu-mi face absolut nici-o plăcere să compun aşa ceva. :)

Deci:

"Ce-mi pasă de trăiesc sau nu
Acum când ştiu: nu mă iubeşti nici tu?
Ce rost mai are viaţa mea
Lipsită de iubirea ta?
Cum am putut să cred în tine
Când mi-ai produs numai suspine?
Oare de ce te mai iubesc
Când ştiu că doar mă amăgesc?
De ce mai sper să mă iubeşti
Când nici măcar nu mă priveşti?
"


"Aş vrea să zbor prin fereastra gândurilor tale, aş vrea să te simt aproape, să-ţi simt căldura iubirii şi binecuvântarea inimii. Visez la fericirea noastră, cea mai frumoasă floare din buchetul vieţii mele. Vreau să devin sclavul iubirii tale pentru ca tu să-mi redai libertatea împărtăşindu-mi dragostea. Mă simt neputincios, închis în colivia gândurilor tale, fără a le putea însă desluşi. Chiar dacă valurile repezi ale vieţii mi se opun din nou, de această dată nu voi renunţa, iar pasărea rătăcită pe tărâmul dragostei nu va înceta niciodată să zboare spre adâncul inimii tale în căutarea iubirii veşnice. Aş vrea ca împreună să creem o lume a noastră în care numai cei ce simt fiorul dragostei să ni se alăture. Ar fi frumos să fim împreună, ar fi frumos să ne desprindem de real şi să ne înălţăm spre cer pe aripile celui mai cunoscut şi apreciat înger, cel al iubirii."

Bleah! Aşa nu!

Ia să băgăm şi ceva muzichie, ca să fie siropul şi mai aromat ;)).




Textele NU sunt ale mele, Cel de Sus mi-e martor. :P

Şi fiindcă e o leapşă, invit pe absolut oricine iubeşte, pardon, NU iubeşte chiciul să scrie ceva de inimă grea (sau uşoară, la alegere).

Proiectul e aici.

PS - Băi, ce dor mi-era de o maneaaaa :)))))) =))


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche