01 iunie 2006

Being open

Stateam eu asa plictisita si jucam JT Blocks. Jucam JT Blocks si stateam. Si ma tot descarcam spargand la pietre. Mai chatuiam un pic pe RadioLynx si mai spargeam la pietre si apare un hello. Ma intreaba ce mai fac si dup-aia zdrang clasicul ASL. E clar. Dar hai sa-i fac jocul. Tot din plictiseala. Nu am sa redau toata discutia, dar am sa spun ca tipul (american, dupa zice) se declara open si ma intreaba daca si eu sunt open. I-am spus foarte entuziasta (sic!) ca imi place sa share-uiesc ceea ce creez (adica poezie, pictura, foto etc). Cand colo tipul ma intreaba ce tip de corp am, cat de mari imi sunt sanii, care e pozitia mea preferata, daca ma rad acolo jos. La intrebarea daca face statistica a confirmat fara discutie. Am mai lungit-o un pic, i-am zis ca discutiile despre sex ma plictisesc ingrozitor si l-am intrebat daca citeste. Cel mult carti despre sport! Si s-a intors la locurile care imi plac sa fie cel mai mult linse. Faptul ca nu am chef sa discut chestii din-astea cu necunoscuti nu are absolut nici-o legatura cu continutul vietii mele sexuale. Asa ca valea!