11 iunie 2006

A picta, pictare

Zilele astea am comis-o iar. Acum ca am sevalet am indraznit pe o bucatica de panza ceva mai mare (50/50 cm). Si fiindca celalalt peisaj marin a fost daruit m-am hotarat sa mai incerc o varianta pentru mine. De data asta ori am fost mai putin inspirata, ori nu m-am obisnuit cu noile culori, fiindca nu mi-a mai iesit aceeasi limpezime a apei, acel turqoise reconfortant. La fel culoarea cerului. Are ceva infantil in ea pictura asta. Mai ales ca am vrut ceva oarecum clasic si a iesit ceva simplist. Pare ca ii lipseste ceva si totusi nu stiu ce as putea sa-i mai adaug. Si ca sa nu las soarele ala complet galben i-am trantit niste argintiu. La fel stancii si pescarusului. In fine, inca experimentez, mai ales ca sunt doar o simpla amatoare si atat. Faptul ca varianta digitala se vede atat de urat se datoreaza scanarii pe bucati si unirii acestora total neprofesional in photoshop. Asta e... Data viitoare voi picta ceva iesit din comun si poate voi avea mai multa grija la combinatii.