19 iunie 2006

Prima zi pe scurt

* am plecat prea devreme de-acasa cu gandul sa ma opresc sa-mi cumpar caiet si manual;
* mi-am luat caiet;
* in drum spre librarie ma trece asa un gand fulgerator cum ca ar fi in pauza de masa;
* in prima librarie (un magazinas extrem de mic) mi se spune ca manualul trebuie comandat si ca cealalta librarie are pauza de masa;
* renunt sa comand manualul si plec sa ma mai invart pe strazi;
* ajung la scoala oricum prea devreme si incep sa zabovesc pe hol;
* spre usa cu pricina se indreapta un grup de persoane, asa ca dupa cateva momente de ezitare o deschid si eu si intreb;
* am nimerit bine, am aratat scrisoarea si am luat un loc in sala;
* astazi - zi de test pentru nivelul 3 (manualul pentru nivelul 4 nici nu a fost inceput);
* am intalnit o romanca (acum nu mai e singura);
* testul a fost destul de accesibil pentru mine;
* dupa test ne-am prezentat cu totii si am facut o lectie;
* cam haos, vorbesc unii peste altii (nu neintrebati);
* considerandu-ma ca fiind cam la acelasi nivel cu ei, pot sta linistita ca ma descurc mai bine la germana decat unii;
* am comandat manualul;
* m-am intors acasa cu o durere frumoasa de cap.