02 octombrie 2006

Ce am mai facut in week-end

Sfarsitul asta de saptamana este unul prelungit. Pana maine cand e ziua Nemtziei.
Vineri am fost la un Baumarkt (gen Praktiker) si mi-am facut placerea cumparandu-mi pamant de flori, ghivece, doua plantute de apartament, apoi am mers la un magazin de plante si mi-am cumparat un liliac si un trandafir, dar nu orice trandafir, ci unul ca-n povesti. Initial ochisem un altul. Era acolo la intrare, delicat, alb si cu marginile purpurii. Pe ala mi l-am dorit. D a propus sa nu ma grabesc si sa-l car de nebuna prin magazin, ci sa-l iau la sfarsit. Era singur printre alte soiuri. Evident ca mi-a fost "luat", asa ca am ales altul: alb + culoarea caisei.
Sambata ne-am hotarat sa incercam sa instalam sarme noi de rufe in pod (ca tot ni s-a schimbat acoperisul). Cumparasem 2 stinghii de lemn, le gauriseram si ne tot gandeam cum sa le fixam. Nu aveam nici-unul vreo idee prea buna, plus ca ne lipsea un aparat de insurubat, asa ca ne-am dat batuti. Intre timp si-a facut aparitia si vecinul care locuieste imediat dedesubt si s-a luat de noi ca ce facem, ca ei spala rufe, ca trebuie sa spele urgent si noi lucram acolo sus, ca ar trebui mai pe marti, miercuri incolo sa facem treaba asta (adica atunci cand nu mai sunt rufele lor acolo si cand nu avem noi timp, de parca numai ei n-ar avea timp sa spele rufe in mijlocul saptamanii). Nici macar nu eram decisi sa facem mare lucru, deci nu prea aveam cum sa ridicam praful. M-am enervat. Ieri cea mai mare parte dintre rufe disparusera.
In fine, tot sambata ne-am mutat in gradina si ne-am apucat sa desfundam doua portiuni de pamant. Am fost avertizati ca este de foarte proasta calitate si ca e posibil ca plantele noastre sa nu se prinda. Una dintre portiuni era ocupata pe-o margine de un rest de trunchi de brad ce fusese taiat. Acelasi petec de pamant era destul de ingusta si pe doua laturi ingradita. Ghici ce am facut? Eu nu aveam de gand, dar D a insistat. Cu o cazma si mai tarziu (cu bunavointa unei babutze vecine) cu un tarnacop ne-am luptat cateva ore bune sa scoatem radacina. In rest, in pamant am gasit pietre resturi de caramizi si huma din-aia lipicioasa sau cum naiba ii zice. Cealalata portiune a fost si ea ocupata de un copacel ce crestea acolo clandestin. L-am scos si pe ala, fara probleme de data asta. In gropile respective am pus pamant de plante special cumparat (un sac de 77 l) si am plantat. Asa ca acum am un trandafir si un liliac. Si as mai vrea si alte plante. Sa vedem ce gasesc si ce loc mai am.
Ieri am pregatit un tort de mere dupa o reteta de pe net. Foarte lecker (gustos) si i-am invitat pe socrii mei la Kaffee und Kuchen.
Azi am citit pe bicicleta la fitness (hehe, de cand nu mai fusesem).
Maine facem o mica excursie de-o zi pana la Amsterdam. Noroc ca mergem cu trenul. Autostrazile vor fi aglomerate. Abia astept, nu am fost acolo niciodata. Sper sa-mi cumpar macar un sabot pe care sa-l transform in suport de ghiveci. ;))
Gata!
PS - Miercuri sper sa fie sarma gata, ca am un munte de rufe. :o