20 octombrie 2006

Ma simt spamuita

Notificarile de "new mail message" de la yahoo ma scot din sarite. Nu pentru felul in care creatorii lui l-au setat, ci pentru continutul acestor mesaje, pentru faptul ca am ales - culmea - tocmai yahoo pentru mailuri gen spam sau pentru creeri de cont (de nevoie) pe diverse site-uri in care n-am incredere.
Dar cel mai mult primesc de la o vreme mailuri cu "Pls add your birthday to my calendar...". Astia sunt toti amicii din friends list si ex-friends list (adica stersi de-a lungul timpului) care n-au ce face si si-au adus aminte ca mi-ar putea face urari pline de candoare cu ocazia implinirii frumoasei varste adolescente de 80 de ani. Dar cum ei stau prost cu memoria la capitolul asta sau doar isi doresc sa mai faca putin de spatiu pentru alte lucruri mai importante, au gasit in sfarsit mijlocul de a colectiona datele de nastere ale tuturor amicilor lor, la randul lor, pe un site care le aduce aminte.
Treaba sta in felul urmator:
1. In ceea ce ma priveste, stiu pe din-afara zilele de nastere ale aproape tuturor prietenilor, rudelor si cunostintelor mele.
2. Gasesc de cuviinta ca o zi de nastere, chiar daca e o zi de nastere, isi pierde tot mai mult din valoare. Este o zi ca oricare alta. Deunazi o auzeam pe conationala de banca spunand iritata si cu o voce gata sa-mi sparga timpanele "cum adica sa punem examenul (un examen fara prea mare importanta) pe 27? E ziua mea!!!". Si daca e ziua ei ce? Nu face fata examenului? Mir ist ganz egal. O alta spunea ca i-a picat infatisarea de divort chiar de ziua ei. Si ce sa faca? Sa ia in tragic aspectul asta? Se pare ca este un moment psihologic agravant in caz de situatii nasoale. Nu pot sa inteleg...
3. N-o sa uit totusi ca pentru majoritatea (q.e.d.) punctul 2 nu e valabil.
4. Daca urez ceva cuiva o fac cand mi-aduc aminte (rareori uit) si consider ca a tine minte e oarecum o dovada de respect.
5. As prefera sa urez numai din suflet (exista si urari de complezenta, valabil si de sarbatori) si numai persoanelor care imi sunt dragi.
6. Sa vedem cine ma bombardeaza cu urari de ziua mea la anul.

PS - Daca te regasesti printre aceste randuri nu te supara pe mine, ci doar accepta-mi parerea. :)