03 septembrie 2020

Manifest

 se spune că dacă scrii de mână ce intenții ai

acestea au șanse mari să se împlinească,

fiindcă ele își găsesc deja drumul în urmele schițate de condei,

își întind aripile și te poartă într-acolo într-o miime de secundă,

doar să crezi


mi-am ales să scriu aceste rânduri de mână

fiindcă arată mai bine pe hârtie 

dezordonate, mâzgălite, răzgândite, șterse,

ar avea mai multe de spus prin forma literelor

și cursul inegal al frazei

așa cum ar arăta o siluetă de femeie

cu rochie și nimic pe dedesubt - să zicem -

în mijlocul unui câmp de floarea soarelui într-o lumină aurie ca o ploaie

îmbrățișând pălăriile ca pe propriii ei copii


sunt o scrisoare deschisă cu figura ta pe timbru

în timp ce mă trimit departe în lanul acela cu pălării și rochii,

mă scriu și mă aflu mereu,

cheie către infinit