04 februarie 2007

Huh

Scapai si de data asta. Prajiturile mi-au iesit bune. Am fost gata la timp. Sper sa fi plecat multumiti (incantati) asa cum au declarat. La sfarsit am cam dat-o-n bara cand am vrut sa ofer niste chiflutze pe post de sandwich (pe care le-am semicopt) cu diverse la alegere si cand am constatat ca nu mai am farfurii. Mda. Oameni multi, spatiu putin, baiat aiurit cu care nu ma pot sincroniza de nici-un fel. El face totul asa cum ii suna lui bine in cap, ca si cum ar trai in lumea lui. El adopta extrem de tardiv obiceiuri de-ale mele pe care le abandonasem deja. O matusa alergica (chiar si numai la gandul ca...) careia nu prea am ce sa-i fac. Noroc cu o alta care m-a ajutat cu vreo doua prajituri. Altfel (tocmai am auzit) ar fi fost in stare sa ma acuze ca mi-am batut joc de ea cu ceva care nu face parte din regimul ei. Deja incepuse sa stranute dinainte sa guste. Deh, e neurodermitica (cam multi d-astia pe-aci...) si cam scandalagioaica pe deasupra.

Und sonst, tu me manque, Z... Noch 5 Tage bis dann...