13 februarie 2007

Vreme de stat acasă

Treaba stă cam aşa: Plouă mărunţel, nu-i prea frig. Un pic de curăţenie am făcut, am aruncat gunoiul, am aruncat deşeurile din sticlă şi hartie în containerele corespunzătoare (ca o bună cetăţeană binecrescută ce sunt, mă rog, firavă şi cu niscaiva colăcei pe burtică, da' se aprobă), am luat rufele de la uscat (cam multe o dată de am făcut febră musculară la un braţ, fiindcă n-am vrut să fac decât un drum până-n pod ca să nu dau nas în nas cu vecinul pe care ultima dată l-am salutat cam acră şi obraznică ;))) şi mi-am inspectat lalelele negre plantate astă toamnă. Cam leneşe ele, credeam că mă fraieresc, că mă lasă cu buza umflată, dar uite, le văd vârfuşoarele lor de săbiuţe. Şi tot în grădină, prin spate pe-acolo stau binemersi mănunchiuri de ghiocei şi de brânduşe. Am şi eu câteva în ghiveci, tot aştept să se hotărască a înflori. Prima şarjă (alea de anul trecut pe care le-am scos şi replantat) m-a păcălit. S-au şi uscat. :)) Şi eu aştept acum ca o ghiocea să vină şi să mă culeagă căutătorul care se-arată mâine în zori. Nu degeaba l-am "stresat" zilele astea să vină. Şi nu mă îndoiesc că-i place şi că vrea să vină, deşi îmi imaginez numai tâmpenii în care tind să cred. Xezala mîn a bedew... Încă nu ştiu sigur ce înseamnă, dar aflu eu. :P