10 martie 2009

Deci

Nu am nicio veste în afară de faptul că peste o săptămână mai aterizez şi eu pe-acasă. Că fac ultimele pregătiri deşi nu prea (mai) am ce pregăti, mai spăl nişte rufe pe care cel mai probabil nu le iau cu mine, fiindcă n-au loc în bagaj, nici în dulap nu prea mai au. Dar nici eu nu am limite când e vorba de găsit ceva drăguţ :D. Ieri am ajuns într-un magazin frumos în care mai fusesem o singură dată acum câţiva ani. Din care desigur că n-am plecat cu mâna goală. N-am rezistat până nu am luat cu mine o Kalimba poreclită de vânzătoare şi "palim palim". Ceva de genul ăsta:



dar mai drăguţ :D

Sună cam aşa:



Am câteva vizite de făcut, dintre care una foarte importantă pentru mine. Trebuie să-mi înnoiesc provizia de cărţi. Să văd câteva locuri şi câteva persoane dragi, dintre care cel puţin 3 au copii mici. Cam asta.

LE - Anu' ăsta ratai mucenicii. Mai pot să pun azi de-o ciorbă? :P