12 noiembrie 2006

Nochmal guten Tag - despre profesori

Adelina mi-a cerut ieri pe messenger permisiunea sa ma tag-uiasca. Era sa uit.

Profesorii pe care i-am admirat eu:
1. profesoara de franceza - Patachi Lucia se numeste; despre ea am scris deja separat un post intreg
2. diriga din gimnaziu - era profesoara de biologie; pe ea am iubit-o fiindca, desi nu pot spune ca avea un spirit pedagogic extraordinar, nici ca avea putere prea mare sa ne stapaneasca, ne punea sa facem desene si flori din hartie, sa intocmim ierbare si insectare, fiindca de la ea am invatat biologia cu placere; intr-a opta dintr-o pudoare pe care nu stiu daca pot s-o inteleg ne-a pus sa conspectam lectia cu reproducerea; la anatomie m-am apucat de altfel sa invat pentru admiterea la kineto
3. proful de desen dintr-a 6-a, fiindca ne-a pus sa-i facem portretul si fiindca o data cu el am facut primii pasi in punerea umbrelor si nuantelor pe hartie
4. profa de romana tot dintr-a 6, fiindca organiza tot felul de concursuri cu premii in carti cel mai probabil luate din banii ei; o data cu ea am inceput sa inteleg si sa iubesc gramatica
5. ar mai fi o asistenta universitara care ne-a deprins cu rabdare si bunavointa pe fiecare dintre noi toate exercitiile de gimnastica pentru cei cu neuroafectiuni

Despre profesori mai departe tag-uiesc pe Dana00