20 mai 2007

Luna de la tine

luna de la tine e tare gustoasă

dacă muşti din ea mâine nu o să mai am de unde să îţi dau

mâine o să-mi dai alta

şi dacă nu o să mai am?

ba mai ai

ba nu mai am

ba da

pictezi una

nu am culori

îţi aduc eu

da nu ai culori care îmi trebuie mie

şi ce fel de culori iţi trebuie ţie?

culori speciale

cum arată culorile speciale?

ce au ele special?

sunt vii

de ce trebuie să fie speciale

cum sunt culorile vii?

culorile vii se pictează singure

e de ajuns să te gândeşti la ele

şi ele se întind pe pânză

ce frumos

ştiu culorile astea să picteze un sărut?

culorile mele n-au reuşit

ştiu, dar tre să îţi moi buzele în ele

apoi te gândeşti pe cine ai vrea să săruţi

mmm

ce gust au culorile?

de piersică

de sărut?

au gust de sărut de piersică

au gust de sărut şi parfum de piersică

mmm

coaptă, coaptă, da? zemoasă

ihi

ca s-o mănânc

acum tu scoţi limba la mine

să vezi ce-ţi fac

da, pentru că are vopsea pe ea

uuh

ia vezi unde-o pui

ca să pictezi şi cu ea

cu ea pot să te pictez pe tine

broscuţă nudă

broscuţă udă

nudă

broscuţa nu udă

ba nudă


Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche