20 mai 2007

Mi-e somn

M-am trezit la prânz. Evident, mi-e somn. Cu cât dormi mai mult, cu atât mai obosit eşti. Azi-noapte m-am uitat la o versiune nouă de Fort Boyard. Nu mă satur niciodată privind emisiunea asta. Probabil că au o ceată de gânditori care tot inventează şi reinventează reguli şi probe. E normal, la un moment dat te plictiseşti de aceleaşi şi aceleaşi chichiţe.
Am mai dat pe un blog de nişte albume pe care nu am ezitat şi le-am descărcat. În mare e muzică de film de la Stamatis Spanoudakis, cu care mi-a făcut Vio cunoştinţă de curând şi de la Zbigniew Preisner pe care l-am descoperit singură şi care sună la fel de bine. Şi am mai descoperit un tip, Perry Blake, sună bine, dar pare un pic depresiv. Nu e prea departe de Thom Yorke. Tocmai l-am terminat de ascultat.
Mi-am transplantat în sfârşit trandafirul. Am prins în sfârşit vreme bunicică. Pământul moale. Am cumpărat suplimentar pământ de flori de la Praktiker, fiindcă ce-avem noi aici în faţă, în grădină, e o humă imposibilă pentru înrădăcinat. Vineri am fost bărbată şi-am tuns gardul din faţă. Nu s-au abţinut cei vreo doi trei trecători de sex masculin până nu m-au abordat şi ei puţin aşa.
Ieri am purtat (aproape toată ziua) o conversaţie virtuală prin statusuri cu un zuz aiurit şi el aşa ca mine. M-a distrat, oricum.
Azi mă duc la Kaffee und Kuchen la părinţii lui D care pleacă în conced şi vor să ne înmâneze o cheie, ca să trecem să le udăm florile, deşi au vecini deasupra care se mai duc şi ei din proprie iniţiativă. Mă întreb ce rost mai are...
Peste o săptămână e o zi importantă şi se pare că o să am musafiri. În orice caz trebe să întorc casa cu fundul în sus şi să fac cumpărături mai consistente pentru un grătar, dacă e vreme bună, sper. Şi dacă dă Domnu, mă duc sâmbătă la Dortmund să mă plimb şi să cumpăr, că de-aia e bine când faci economii. Mai ales înaintea unei zile importante. :P
Vreau să-i pictez lu vară-mea un tablou, cadou (suplimentar) de nuntă, şi mă bate gândul să-i pictez şi lui N unul. Cu acelaşi scop.
Nu am votat. Din diverse motive ne-a fost "peste" imposibil să ne deplasăm până la Bonn. Ar fi cam vreo oră-jumate-două de mers până acolo.

Însemnare mai nouăÎnsemnare mai veche