02 ianuarie 2007

Fleacuri

Nu prea mai am despre ce sa scriu. Am petrecut "integrarea cu bine" in piata. Ieri am avut musafiri de-ntai Vasile. M-au cam obosit, dar las' ca-i vad rar, asa imi zic. Cred ca m-am invatat singuratica. Sper sa reusesc sa nu onorez cele doua invitatii pe care le-am primit pentru vizite, ca nu mai am chef. Prietena mamei cea grasa imi pare schimbata. Intre noi a aparut o raceala. Prajiturile mi-au iesit nemaipomenit de gustoase. Am descarcat muzica de pe net si inca o sa mai caut. Vorbesc zilnic cu S pe messenger si parca nu m-as satura. Cred ca din toata lista aia, din care am tot sters periodic, nu vorbesc frecvent cu mai mult de 2-3 oameni. Bine ca s-au cam terminat sarbatorile. D ar vrea sa mearga sa viziteze parlamentul, iar pe mine cladirea aia plictisitoare nu ma impresioneaza cu nimic. Cred ca vreau acasa la mine. Mi-e suficient ca am venit, mi-am reincarcat bateriile si gata.