15 martie 2007

Mărunţişuri



Credeam că m-am lecuit de eurovizioane, de când cu nedreptăţile care se petrec acolo de când lumea, fiindcă se votează aproape exclusiv pe criterii politice. Dar nu pot să mă abţin. Am "răscolit" internetul după piesele cele noi, de anul acesta adică, (de fapt le-am găsit pe toate pe un site) şi le-am descărcat, doar, doar oi găsi şi eu ceva pe plac. Şi ar fi câteva. E o baladă, o cântă un nene din Armenia, a fost prima ascultată, cred, şi m-am ataşat de ea, deşi e posibil să rămână în anonimat, fiindcă la eurovizion nu se mai poartă baladele, plus că e şi cam tristuţă şi nici lui D nu-i place, aşa că scot limba de-un cot şi-mi văd de melodia mea.
În altă ordine de idei, am început să mă dumiresc şi eu finally cam care e faza cu last.fm, în special cu evoluţia propriului cont, şi nu îmi vine să cred cât mă încântă să descopăr useri pe care îi recunosc din alte surse (bloguri) şi pe care mi-i pun în lista de prieteni. Ca şi cum asta m-ar ajuta într-un fel, dar în fine, nu îmi strică.
Am fost azi la medic (finally am un Hausartzt) pentru o hârtie care-mi trebuie la spital. Un nene tare de treabă care n-a vrut sa-mi dea hârtia cu una cu două (poate că nici nu are voie fără nici-o justificare, nu ştiu exact), ci care vrea să se convingă el însuşi de starea mea (adica vrea să vadă analizele şi să-mi facă o ecografie). M-a întrebat inclusiv când m-am vaccinat ultima oară (contra a diverse boli importante) şi se pare că are de gând şi să mă revaccineze, fiindcă de cel puţin zece ani nu m-am mai vaccinat. Credeam că nu mai e necesar... Hmm.
Credeam că S a venit deja înapoi din Taiwan, fiindcă l-am văzut online pe ym, l-am contactat, dar nu mi-a raspuns. Ciudat... Poate nu era el. Buhuhu! Poate era, că are talentul uneori să nu răspundă. :P
Aaa, am dat nişte acte la tradus (din româneşte în nemţeşte), alea care-mi trebuie pentru recunoaşterea diplomei de studii. Doamne, m-am crucit. Costă o groază de bani. Cum naiba le calculează, măi frate?

De ascultat: Hayko - Anytime you need (balada cu pricina ;) )